fredag 18 november 2011

Panik!!

Igår kväll när jag kom upp för trappen möttes jag av denna lilla överraskning av våran pysselfia.
 
Hon har klippt av locket, satt papper över och hon har även gjort en dörr så att man kan öppna den och därinne har hon satt i hop ett gäng papper till två block och klistrat dit på en varsin sida och det sa hon att det var en varsin almanacka till mig och pappan så vi kunde skriva upp när någon fyllde år. Och titta så fint hon har skrivit mamma. Det är min pysselfia det <3

Vaknade strax efter halv åtta idag av att telefonen surrade till...panik...glömt att ställa klockan och eftersom jag har en riktig sjusovar bebis så hade inte han heller vaknat...upp och väcka Vickan och upp med Tom och ge honom mat, väcka Selma och sedan iväg till skolan med Vickan. Hon han ju nästan i tid i alla fall..

Tack Johanna att du väckte mig =) annars hade jag nog sovit än <3

Nu ska lilleman sova och jag och Semlan ska äta lite frukost

Kram

Inga kommentarer: