tisdag 8 november 2011

Usch fy och blääää!!!

 Idag när jag skulle hämta en sak i från medicinskåpet som sitter i städskåpet, så luktade det FAN när jag öppnade dörren dit...det luktade lik...muslik...jag hatar möss...vet att de är mer rädda för mig än jag är för dem..men det hjälper inte, jag avskyr dem..de ser ju ut som monster

 
och mycket riktigt så fanns det en mus i en fälla där...men tro inte att jag tittade efter det fick allt Leif göra när han kom hem...

Idag har vi varit på simskola, eller i alla fall lilla Semlan. Oj vad hon tycker det är skoj, verkligen veckans höjdpunkt för henne =) så det blir helt klart en fortsättning på det till våren.

en flytande stjärna <3

<3
Lilleman var med han också...han roade sig med att käka upp sina strumpor...


Gott gott <3
Nej nu ska det Wordfeudas lite innan sömnen kommer...

Hur än min väg genom världen går,
ett barn jag blir hela livet.
För stor är den rymd som över mig står,
och mitt sinne för undergivet.

Den starke må ropa mot himmelens rum,
den stolte sitt huvud höja.
Min tanke blir liten, min mun blir stum
när över mig stjärnorna dröja.

                                Pär Lagerkvist
                       



Inga kommentarer: